• Kobiety
  • Mężczyźni
  • Oferta
    • Akcesoria
    • Przeciwsłoneczne
    • WYPRZEDAŻ
0 Koszyk 0
0 Shopping Cart

Brak produktów w koszyku.

Wróć do sklepu
Shopping cart (0)
Razem: 0.00 zł

Zapłać

Brakuję Ci do darmowej dostawy. Gratulujemy! Dostawa GRATIS!

Darmowa dostawa od 1000 zł

Zaloguj
Login Register

Lost password ?

A password will be sent to your email address.

Twoje dane osobowe będą wykorzystywane w celu obsługi Twojego zamówienia na tej stronie, zarządzania dostępem do Twojego konta oraz do innych celów opisanych w naszej polityka prywatności.

  • Konsultacje OnLine
Dostawa GRATIS przy zakupie powyżej 1000 zł
Obserwuj nas na Instagramie i szukaj kuponów rabatowych. Custom link
  • Kobiety
  • Mężczyźni
  • Akcesoria
  • WYPRZEDAŻ
  • Konsultacje OnLine
Zaloguj
Wishlist Please, install WooCommerce Wishlist plugin
0 Koszyk 0
0 Shopping Cart

Brak produktów w koszyku.

Wróć do sklepu
Shopping cart (0)
Razem: 0.00 zł

Zapłać

Brakuję Ci do darmowej dostawy. Gratulujemy! Dostawa GRATIS!

Darmowa dostawa od 1000 zł

Powrót do poprzedniej strony
Strona główna

Regulamin

REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO MARKOWEOKULARY24.PL

  • 1 Postanowienia ogólne

 

  1. Niniejszy regulamin został sporządzony na podstawie przepisów prawa obowiązujących na terytorium Polski i określa zasady korzystania ze sklepu internetowego „Markowe okulary 24” dostępnego pod adresem markoweokulary24.pl
  2. Właścicielem sklepu internetowego „Markowe okulary 24” jest Marita Gnat Jurkojć prowadząca działalność gospodarczą pod firmą Marita Gnat-Jurkojć Optyk-Bifocal Optyk Dyplomowany z siedzibą w Wolsztynie (64-200) ul. 5 Stycznia 38, NIP: 9730751752, REGON: 080312020.
  3. Klient może skontaktować się ze Sprzedającym za pośrednictwem poczty elektronicznej pod adresem sklep@markoweokulary24.pl lub dzwoniąc pod numer telefonu 608-170-002 w dni robocze w godzinach od 10:00 do 18:00. Opłata za połączenie z w/w numerem telefonu jest ustalana jak za połączenie lokalne lub według stawek operatora sieci komórkowej.

 

  • 2 Definicje

 

  1. Użyte w regulaminie zwroty oznaczają odpowiednio:
  2. Sprzedający – właściciel sklepu internetowego „Markowe okulary 24” o którym mowa w § 1 ust. 2,
  3. Klient – osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, osoba prawna lub jednostka organizacyjne nieposiadająca osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną,
  4. Przedsiębiorca – Klient wykonujący działalność gospodarczą w rozumieniu ustawy z dnia 02 lipca 2004 r. o swobodzie działalności gospodarczej,
  5. Konsument – Klient będący osobą fizyczną dokonujący z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową,
  6. Sklep – sklep internetowy „Markowe okulary 24” dostępny pod adresem markoweokulary24.pl,
  7. Konto Klienta – miejsce dostępne dla Klientów Sklepu po wprowadzeniu adresu mailowego i hasła, umożliwiające m.in. zamawianie towaru, śledzenie stanu realizacji zamówienia, itp.
  8. Regulamin – niniejszy regulamin sklepu internetowego „Markowe okulary 24”, określający zasady świadczenia usług za pośrednictwem strony internetowej markoweokulary24.pl,
  9. Dni robocze – dni tygodnia od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy,
  10. Polityka prywatności – zbiór zasad obejmujących przetwarzanie i ochronę danych osobowych użytkowników sklepu internetowego, markoweokulary24.pl/polityka-prywatnosci/

 

  • 3 Rodzaje i zakres usług świadczonych drogą elektroniczną

 

  1. Sprzedający prowadzi sprzedaż towarów za pośrednictwem sklepu internetowego „Markowe okulary 24” oraz świadczy usługę „Newsletter”.
  2. Usługi świadczone drogą elektroniczną na podstawie niniejszego regulaminu polegają na umożliwieniu korzystania ze sklepu internetowego „Markowe okulary 24” w celu zawarcia umowy sprzedaży oraz jej realizacji.
  3. Usługa „Newsletter” polega na przesyłaniu wiadomości zawierających informacje o aktualnej ofercie, promocjach rabatach i zniżkach. Usługa jest bezpłatna i wymaga wyrażenia zgody na przesyłanie informacji handlowych, a nadto wskazania adresu mailowego, na który wiadomości mają być przesyłane.
  4. Zamówienia są realizowane na terenie Polski, przy czym istnieje możliwość wysyłki zamówienia za granicę na terytorium Europy. W takiej sytuacji warunki sprzedaży i wysyłki towaru za granicę są każdorazowo uzgadniane indywidualnie z Klientem.

 

  • 4 Zasady korzystania z usług świadczonych drogą elektroniczną

 

  1. Aby korzystać z usług świadczonych przez Sprzedającego na podstawie niniejszego regulaminu Klient powinien posiadać:
  2. przeglądarkę internetową,
  3. aktywne połączenie z internetem,
  4. włączoną obsługę Java Script,
  5. aktywny adres mailowy.
  6. Informujemy, iż strona internetowa sklepu wykorzystuje pliki Cookies. Do prawidłowego działania strony zaleca się wyrażenie zgody na włączenie obsługi plików Cookies. Szczegółowe informacje o celu przechowywania i uzyskiwania dostępu do informacji za pomocą plików Cookies, a także możliwości określenia przez Sprzedającego warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji zawartych w plikach Cookies, za pomocą ustawień oprogramowania zainstalowanego w wykorzystywanym przez Sprzedającego telekomunikacyjnym urządzeniu końcowym lub konfiguracji usługi znajdują się w Polityce prywatności.
  7. Świadczenie usług określonych Regulaminem jest możliwe po potwierdzeniu zapoznania się z niniejszym Regulaminem.

 

  • 5 Rejestracja oraz warunki zawierania i rozwiązywania umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną

 

  1. Zamówienia w sklepie można składać po dokonaniu rejestracji lub bez dokonywania rejestracji. W przypadku dokonywania zakupów bez uprzedniej rejestracji nie jest tworzone Konto Klienta.
  2. Klient, w celu rejestracji, powinien wypełnić formularz rejestracyjny. Do rejestracji niezbędne jest podanie: aktywnego adresu e-mail, loginu oraz ustawienie hasła. W trakcie rejestracji możliwe jest także podanie danych do wysyłki.
  3. W przypadku, gdy formularz wypełnia Konsument niezbędne jest podanie:
  4. imienia i nazwiska,
  5. adresu zamieszkania (ulica, numer budynku, numer lokalu, kod pocztowy, miasto, województwo, kraj),
  6. numeru telefonu.
  7. Jeżeli formularz rejestracyjny wypełnia Przedsiębiorca do wysyłki zakupionych towarów należy podać:
  8. firmę,
  9. numer Identyfikacji Podatkowej (NIP),
  10. adres siedziby (ulica, numer budynku, numer lokalu, kod pocztowy, miasto, województwo, kraj),
  11. imię i nazwisko osoby do kontaktu,
  12. numer telefonu.
  13. W celu zarejestrowania Konta przez Klienta konieczne jest:
  14. złożenie oświadczenia o zapoznaniu się z Regulaminem Sklepu i Polityką prywatności oraz akceptacji ich postanowień (poprzez kliknięcie w odpowiednie okienko formularza rejestracyjnego); oraz
  15. złożenie oświadczenia woli w zakresie wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych w celu prowadzenia Konta oraz dokonywania za jego pośrednictwem zakupów (poprzez kliknięcie w odpowiednie okienko formularza rejestracyjnego); oraz
  16. ewentualne złożenie oświadczenia w zakresie wyrażenia dobrowolnych i odrębnych zgód (poprzez kliknięcie w odpowiednie okienka formularza rejestracyjnego) na przesyłanie informacji handlowych drogą elektroniczną za pośrednictwem emaila w celu przesyłania Klientowi Newslettera lub innych materiałów promocyjnych.
  17. Po dokonaniu rejestracji na podany przez Klienta adres e-mail zostanie wysłany link aktywacyjny. Kliknięcie linku aktywacyjnego kończy proces rejestracji, stanowi potwierdzenie prawdziwości danych podanych w formularzu rejestracyjnym, z tą chwilą dochodzi do zawarcia umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną.

 

  • 6 Warunki sprzedaży

 

  1. Sprzedający prowadzi sprzedaż towarów prezentowanych na stronach Sklepu markoweokulary24.pl., w szczególności Klient może dokonać w Sklepie zakupu pełnego kompletu okularów korekcyjnych, w skład którego wchodzą oprawy okularowe i soczewki. Jest również możliwości zakupu samych oprawek korekcyjnych.
  2. Stronami umowy sprzedaży zawieranej za pośrednictwem Sklepu „Markowe okulary 24” są Sprzedający oraz Klient.
  3. Umowa sprzedaży może zostać zawarta zarówno z Klientem zarejestrowanym (posiadającym Konto Klienta) jak i z Klientem niezarejestrowanym. Klient niezarejestrowany, w celu zawarcia umowy sprzedaży, musi każdorazowo:
  4. podać adres e-mail oraz dane, o których mowa w § 5 ust. 3 lub 4 oraz
  5. potwierdzić zapoznanie się z treścią Regulaminu.
  6. Informacje o towarach wraz z podaniem ceny prezentowane na stronach Sklepu nie stanowią oferty w rozumieniu art. 66 § 1 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (Dz. U. z 1964 r. Nr 16, poz. 93 z późn. zm.; dalej: Kodeks cywilny). Informacje o towarach wraz z podaniem ceny prezentowane na stronach Sklepu stanowią jedynie zaproszenie do zawarcia umowy w rozumieniu art. 71 Kodeksu cywilnego.
  1. Do zawarcia umowy sprzedaży dochodzi poprzez złożenie zamówienia przez Klienta i jego akceptacji przez Sprzedającego, z zastrzeżeniem ust. 10.
  2. Zamówienia dokonywane za pośrednictwem strony internetowej można składać 24 godziny na dobę przez cały rok. Zamówienia złożone w dni robocze, soboty i niedziele oraz w święta będą rozpatrywane następnego dnia roboczego.
  3. Złożenie zamówienia za pośrednictwem strony internetowej stanowi ofertę zakupu w rozumieniu art. 66 § 1 Kodeksu cywilnego, która jest wiążąca w terminie 14 dni (po tym czasie wygasa) i składa się z następujących czynności:
  1. wybrania towarów spośród prezentowanych na stronach Sklepu,

dodania ich do koszyka,

  1. wybrania sposobu zapłaty i dostawy,
  2. zalogowania do Konta Klienta w przypadku, gdy zamówienie składa Klient zarejestrowany, chyba że zalogował się wcześniej,
  3. dopełnienia obowiązków, o których mowa w ust. 3 w przypadku, gdy zamówienie składa Klient niezarejestrowany,
  4. kliknięcia przycisku „Zamawiam i płacę”.
  1. W odpowiedzi na złożone zamówienie Sprzedający, w terminie 5 dni roboczych, wysyła wiadomość e-mail na podany przez Klienta adres e-mail w celu:
  1. zaakceptowania zamówienia (oferty) – w takim przypadku umowa sprzedaży zostaje zawarta w dniu złożenia oświadczenia,
  2. odmowy przyjęcia zamówienia (oferty) – w takim przypadku nie dochodzi do zawarcia umowy.
  1. Sprzedający zastrzega sobie prawo do anulowania zamówienia w przypadku, gdy z powodów technicznych wykonanie okularów o podanych przez Klienta parametrach nie jest możliwe.
  2. Wszystkie ceny prezentowane na stronach internetowych Sklepu „Markowe okulary 24” podawane są w polskich złotych (PLN) i zawierają podatek VAT.
  3. W przypadku sprzedaży promocyjnej oraz wyprzedaży, na które przeznaczona jest ograniczona liczba produktów, realizacja zamówienia następować będzie według kolejności wpływania potwierdzonych zamówień na te promocyjne produkty, aż do wyczerpania zapasów objętych tą formą sprzedaży.

 

  • 7 Dostawa

 

  1. Sprzedający zobowiązany jest do dostarczenia rzeczy w stanie wolnym od wad.
  2. Każdy produkt opatrzony jest informacją o dostępności produktu – indywidualnie dla każdego modelu okularów. Czas realizacji zamówienia oznacza orientacyjny termin, w którym zamówienie powinno zostać wysłane do Klienta. W sytuacjach losowych związanych z brakiem produktu w magazynie dostawcy, Sprzedający zobowiązany jest poinformować Klienta o ewentualnych opóźnieniach drogą elektroniczną.
  3. W przypadku kilku produktów zamawianych w jednej przesyłce czas realizacji zamówienia odpowiada najdłuższemu czasowi realizacji spośród produktów, znajdujących się w zamówieniu.
  4. Czas realizacji zamówienia rozpoczyna się w dniu zaksięgowania wpłaty na rachunku bankowym Sklepu.
  5. Zakupione towary są dostarczane pod wskazany przez Klienta adres przez firmę kurierską.
  6. Koszt dostawy jest wskazany podczas wypełniania formularza zamówieniaprzy informacji o dostępnej opcji dostawy dla danego zamówienia, tj. 9,99zł przy wpłacie na konto oraz 19,99zł przy płatności przy odbiorze (za pobraniem), przy czym w przypadku złożenia zamówienia na kwotę powyżej 1.000,00 zł koszt dostawy wynosi 0 zł.
  7. Sklep wystawia paragon lub fakturę VAT na zakupiony towar. Aby otrzymać fakturę VAT Klient powinien zaznaczyć odpowiednią opcję w formularzu zamówienia.
  8. Utrwalenie, zabezpieczenie, udostępnienie oraz potwierdzenie Konsumentowi istotnych postanowień umowy sprzedaży następuje poprzez przesłanie Konsumentowi na podany adres e-mail oraz poprzez dołączenie do przesyłki zawierającej towar wydruku paragonu lub faktury VAT.
  9. Klient zobowiązany jest do odebrania zamówionej przesyłki.

 

  • 8 Formy płatności

 

  1. Klient może wybrać następujące formy płatności za zamówione produkty z dostawą na terytorium Polski:
  2. płatność przy odbiorze (za pobraniem) – realizacja zamówienia rozpoczyna się po zakończeniu procesu składania zamówienia,
  3. płatność z góry (przedpłata) w jednym z systemów płatności akceptowanych przez Sklep  – realizacja zamówienia rozpoczyna się po otrzymaniu przez Sklep potwierdzenia poprawnego wykonania operacji od operatora płatności, a w przypadku przelewu bankowego – po wpłynięciu wpłaty na rachunek bankowy Sklepu,

przy czym w przypadku złożenia zamówienia na towar według podanej przez klienta specyfikacji, który ma służyć zaspokojeniu jego indywidualnych potrzeb, płatność może zostać dokonana wyłącznie w sposób opisany w punkcie b), tj. w formie przedpłaty.

  1. Przelew elektroniczny oraz płatność kartą realizuje na zlecenie Sklepu PayU SA. Dane odbiorcy, tytuł oraz kwota płatności dostarczane są PayU SA przez Sklep celem realizacji płatności. PayU SA nie pobiera opłaty od realizacji usługi od Klienta. Administratorem danych osobowych Klienta koniecznych do realizacji płatności jest PayU S.A. z siedzibą w Poznaniu (60-166), przy ul. Grunwaldzkiej 186. Dane osobowe Klienta będą przetwarzane w celu realizacji transakcji płatniczej. PayU SA powiadomi Klienta o statusie realizacji płatności, rozpatrywanej reklamacji, a także w celu wypełnienia obowiązków prawnych ciążących na PayU. Klient wybierając Płatność elektroniczną lub Płatność kartą przyjmuje do wiadomości i akceptuje powyższe postanowienia zezwalając na zlecenie przez Sklep realizacji płatności przez PayU.

 

  • 9 Odstąpienie od umowy

 

  1. Klient będący Konsumentem ma prawo odstąpić od umowy sprzedaży (z zastrzeżeniem postanowień ust. 10 poniżej) bez podawania przyczyny w terminie 14 dni od dnia, dostarczenia produktu. W przypadku skorzystania z prawa odstąpienia, Klient zobowiązany jest poinformować o tym Sprzedającego w terminie 14 dni od dnia dostarczenia produktu. Odstąpienie dokonywane jest przez złożenie oświadczenia o odstąpieniu od umowy, w szczególności z wykorzystaniem formularza i wysłane Sprzedającemu:
  2. wiadomością e-mail, na adres sklep@markoweokulary24.pl,
  3. w formie pisemnej, na adres OPTYK BIFOCAL , ul. 5 Stycznia 38, 64-200 Wolsztyn.
  4. Sprzedający niezwłocznie przesyła Konsumentowi potwierdzenie odebrania oświadczenia woli o odstąpieniu od umowy sprzedaży, na wskazany przez Konsumenta adres e-mail.
  5. Z zastrzeżeniem ust. 10, Konsument może odstąpić zarówno w zakresie całego zamówienia (i wtedy odstąpienie będzie skuteczne w odniesieniu do wszystkich produktów ujętych w zamówieniu), jak też w odniesieniu do niektórych tylko produktów ujętych w zamówieniu (i wtedy umowa będzie dalej obowiązywała w odniesieniu do pozostałych produktów ujętych w zamówieniu, w stosunku do których nie wykonano odstąpienia od umowy), chyba że co innego wynika z warunków akcji promocyjnej prowadzonej przez Sklep w ramach której zakupiony został dany produkt.
  1. Sprzedający ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od umowy, zwrócić wszystkie dokonane przez Konsumenta płatności, w tym koszty dostawy produktu do Konsumenta (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Konsumenta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób oferowany przez Sklep).
  2. Sprzedający może jednakże wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Konsumenta do chwili otrzymania produktów z powrotem lub dostarczenia przez Konsumenta dowodu ich odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
  3. Sprzedający dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument, chyba że Konsument wyraźnie zgodzi się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.
  4. Konsument ma obowiązek zwrócić rzecz Sprzedającemu niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie rzeczy przed jego upływem.
  5. Bezpośrednie koszty zwrotu produktu ponosi Konsument.
  6. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
  7. W przypadku odstąpienia od umowy w zakresie produktu, który został zakupiony przez Konsumenta w ramach zestawu promocyjnego (np. gdzie produkty oferowane w ramach takiego zestawu promocyjnego są sprzedawane łącznie w promocyjnej cenie), zwrotowi podlegają wszystkie produkty, które zostały zakupione przez Konsumenta wraz ze zwracanym produktem, jako część takiego zestawu promocyjnego (tj. zwrotowi podlega cały zestaw promocyjny)
  8. Zgodnie z art. 38 ustawy o prawach konsumenta, nie przysługuje prawo odstąpienia od umowy m.in.:
  1. o świadczenie usług, jeżeli Sprzedający wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą Konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy;
  2. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;
  3. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.

 

  • 10 Reklamacje

 

  1. Klient ma prawo reklamować rzecz, którą nabył od Sprzedawcy – o ile rzecz sprzedana ma wadę fizyczną bądź prawną, przy czym wada fizyczna polega na niezgodności rzeczy sprzedanej z umową.
  2. Sprzedający odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od dnia wydania rzeczy Klientowi. Roszczenie o usunięcie wady lub wymiany rzeczy sprzedanej na wolną od wad przedawnia się z upływem roku, licząc od dnia stwierdzenia wady.
  3. Jeżeli rzecz sprzedana ma wadę, Klient może złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy, chyba, że Sprzedający niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Klienta wymieni rzecz wadliwą na wolną od wad albo wadę usunie.
  4. Klient w terminie określonym w ust.2, w związku ze stwierdzeniem wady składa oświadczenie, w którym zgłasza zastrzeżenia dotyczące wykonania obowiązku przez Sprzedawcę, dalej ,,Reklamację’’.
  5. Klient w ramach Reklamacji może żądać doprowadzenia rzeczy do stanu, w którym będzie ona zgodna z zawartą umową poprzez nieodpłatną naprawę bądź wymianę rzeczy na nową. Jeżeli jednak jest to obiektywnie niemożliwe (np. z uwagi na charakter rzeczy lub charakter wady), Klient może odstąpić od umowy (otrzymując zwrot pieniędzy) albo żądać obniżenia ceny.
  6. Roszczenie reklamacyjne powinno, aczkolwiek nie jest to wymóg rozpatrzenia reklamacji, zostać złożone na wypełnionym czytelnie formularzu zawierającym następujące dane Klienta:
  7. imię i nazwisko
  8. adres zamieszkania / siedziby zgłaszającego reklamację,
  9. okoliczności uzasadniające reklamację,
  10. datę wydania towaru,
  11. żądanie reklamującego, o którym mowa w pkt ust. 5,
  12. numer konta bankowego do wpłaty świadczenia pieniężnego (jeżeli żądanie reklamacyjne dotyczy zwrotu kwoty ceny lub jej części),
  13. informację o formie w jakiej Sprzedawca ma przekazać decyzję o sposobie rozpatrzenia reklamacji (listowna, w drodze korespondencji elektronicznej),
  14. podpis reklamującego
  15. Do zgłoszenia reklamacyjnego Klient winien przekazać Sprzedającemu towar niezgodny z umową, bez którego rozpatrzenie roszczenia nie będzie możliwe bądź będzie skutkowało wydaniem decyzji odmownej z uwagi na brak możliwości przywrócenia zgodności towaru bądź wydania towaru, zgodnego z umową.
  16. Klient może złożyć Reklamację w następujący sposób:
  17. listownie (o zachowaniu terminu do wniesienia reklamacji decyduje data stempla pocztowego) na adres: OPTYK BIFOCAL, Marita Gnat-Jurkojć, ul. 5 Stycznia 38, 64-200 Wolsztyn,
  18. na adres email: sklep@markoweokulary24.pl.
  19. Sprzedający doręcza Klientowi odpowiedź na złożoną Reklamację w sposób określony przez Klienta bez zbędnej zwłoki, nie później jednak niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania Reklamacji. Jeżeli Klient nie otrzyma od Sprzedającego decyzji w powyższym terminie, przyjmuje się, że Sprzedający uznał roszczenie Klienta.
  20. Rzecz będąca przedmiotem uznanej Reklamacji, w ramach, której Klient otrzymał rzecz nową, wolną od wad bądź zwrot pieniędzy, pozostaje własnością Sprzedającego.
  21. Sprzedający, w przypadku negatywnego rozpatrzenia wniesionej przez Klienta Reklamacji, jest obowiązany wydać mu rzecz będącą przedmiotem postępowania.

 

  • 11 Ochrona danych osobowych

 

  1. Dane osobowe Klienta są przetwarzane przez Sprzedającego jako Administratora Danych osobowych zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/we (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz.Urz.UE.L Nr 119, str. 1) oraz ustawą o ochronie danych osobowych z dnia10 maja 2018 r. (Dz.U. z 2018 r., poz. 1000).
  2. Podanie danych osobowych przez Klienta jest dobrowolne, ale i niezbędne w celu skorzystania z usług świadczonych drogą elektroniczną przez Sklep, w szczególności w celu zawarcia Umowy Sprzedaży.
  3. Szczegółowe informacje dotyczące ochrony danych osobowych zawarte są w zakładce „Polityka Prywatności” dostępnej w Sklepie.

 

  • 12 Postanowienia końcowe

 

  1. W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie mają odpowiednie przepisy prawa polskiego.
  2. Klienci mogą uzyskać dostęp do Regulaminu w każdym czasie, za pośrednictwem odsyłacza zamieszczonego na stronie głównej Sklepu oraz pobrać go i sporządzić jego wydruk.
  3. O każdej zmianie Regulaminu Sprzedający powiadomi zarejestrowanych Klientów poprzez wiadomość e-mail z prawem wypowiedzenia umowy w terminie 14 dni. Zmiany Regulaminu wchodzą w życie z upływem terminu wypowiedzenia. Do zamówień złożonych przed wejściem w życie zmian Regulaminu, stosuje się postanowienia Regulaminu w brzmieniu obowiązującym w chwili złożenia zamówienia.

logo-gold-footer

markoweokulary24.pl
5 stycznia 38
64-200 Wolsztyn
Email: sklep@markoweokulary24.pl
Telefon: +48 608 170 002

Prrzydatne linki

  • Regulamin sklepu
  • Polityka prywatności
  • Formularz reklamacyjny
  • Formularz odstąpienia od umowy

Instagram

Error: There is no media to show

zobacz nasz profil

Ostanio dodane

  • Saint Laurent SL 214 KATE 006 HAVANA Okulary przeciwsłoneczne

    1 359.00 zł
  • Chloe CH0133SSA 003 Okulary przeciwsłoneczne

    1 399.00 zł

© Created by RcWebs.pl

Home
Sklep
0 Koszyk
Więcej
Więcej
  • Kobiety
  • Mężczyźni
  • Oferta
    • Akcesoria
    • Przeciwsłoneczne
    • WYPRZEDAŻ